Covid-19

WYTYCZNE DLA SALONÓW FRYZJERSKICH

Salon fryzjerski Aleja Piękności w Białymstoku przestrzega wszelkich zasad, wytycznych oraz zaleceń w związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się wirusa SARS COV 2 powodującego chorobę COVID-19.
Link do aktualnie obowiązujących wytycznych i zaleceń znajdą Państwo poniżej (strona otwiera się w nowym oknie):
Ministerstwo Rozwoju › Wytyczne dla branż › Salony fryzjerskie.

INFORMACJE DLA NASZYCH KLIENTÓW

Nasz salon jest otwarty ponownie od 18 maja.
Pracujemy w wydłużonych godzinach
pon. - pt. 09:00 - 19:00,
sob. 09:00 - 15:00.
oraz w systemie zmianowym, aby ograniczyć ilość jednocześnie obsługiwanych osób / pracowników.

✅❌⛔️😷 Poniżej znajdziesz informacje o procedurach, których należy przestrzegać w naszym salonie zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego w związku z koronawirusem. Prosimy o zapoznanie się z nimi:

Umówionych na wizyty rosimy o zachowanie następujących zasad:
  • ✅😷Prosimy o zabranie ze sobą i korzystanie z maseczki ochronnej. Klienci mają obowiązek zasłaniania ust i nosa. Istnieje możliwość zakupienia maski w cenie 2 zł.
  • ✅⏱Prosimy o pojawienie się w salonie o wskazanej godzinie – nie wcześniej i nie później, aby uniknąć kontaktu z innymi klientami. Musimy mieć czas na przygotowanie / dezynfekcję stanowisk pomiędzy wizytami.
  • ✅🌡 Klienci mogą być poddani pomiarowi temperatury.
  • ✅👏Po przyjściu do salonu prosimy o zdezynfekowanie rąk / lub rękawiczek. Dystrybutory płynu dezynfekującego są umieszczone przy wejściu i przy wyjściu do toalet.
  • ⛔️🛋 Poczekalnia w salonie jest zamknięta i nie ma możliwości przeglądania prasy.
  • ⛔️👨‍👩‍👧‍👦 Prosimy o przyjście na wizytę bez osób towarzyszących.
  • ⛔️☕️ Niestety nie możemy serwować naszym Klientom kawy i herbaty. Woda źródlana dostępna jest bez zmian, za pomocą dystrybutora i kubków jednorazowych umieszczonych przy wejściu.
  • ⛔️📱 Podczas wizyty w salonie nie można korzystać z telefonu komórkowego.
  • 🚫🤧🤒W razie wystąpienia jakichkolwiek objawów chorobowych prosimy o odwołanie wizyty i informację telefoniczną. Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia wykonania usługi, jeśli klient przyjdzie do salonu z objawami choroby, gorączką, podlega kwarantannie lub zamieszkuje z osobą poddanej izolacji lub kwarantannie lub w ciągu ostatniego tygodnia miał kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowaną do izolacji.

✌️Przetrwamy to razem! 💪

Wiemy, że opisane obostrzenia obniżają komfort korzystania z naszych usług. Prosimy o wyrozumiałość i podporządkowanie się im, gdyż takie wymogi nałożył Główny Inspektorat Sanitarny.

Dziękujemy za wyrozumiałość i zapraszamy!

Bezpieczny salon

Ogólne zasady bezpieczeństwa

Brak kontaktu między klientami

Płatności bezdotykowe

Wydłużone godziny pracy salonu

Praca zmianowa w ograniczonym składzie

Prosimy o nie korzystanie z telefonów komórkowych

Sprzęt i pomieszczenia

2 metry odstępu między stanowiskami

Dezynfekcja sprzętu po każdym kliencie

Dezynfekcja recepcji po każdym kliencie

Dezynfekcja klamek, poręczy powierzchni wspólnych

Środki ochrony osobistej przygotowane dla Klienta

Maseczki jednorazowe

Pomiar temperatury

Płyn do dezynfekcji

Pelerynki jednorazowe

Środki ochrony osobistej stosowane przez Pracownika

Maseczki jednorazowe

Rękawiczki jednorazowe

Fartuchy jednorazowe

Przyłbice jednorazowe

Pomiar temperatury

Płyn do dezynfekcji